27 Aralık 2012 Perşembe

Kitap Notları'na teşekkürler!!!


 
Bloğumu açtığım günden beri ilk kez bir çekilişe katıldım ve çok güzel bir kitap kazandım J Anne Brontë’nin Agnes Grey’i… Çekilişi düzenleyen Kitap Notları (http://kitapnot.blogspot.com)... Birkaç hafta önce Brontë kardeşlerden Emily Brontë’nin Uğultulu Tepeleri’ni okumuş ve çok sevmiştim. Charlotte Brontë’nin Jane Eyre’i bende zaten vardı. Tek eksiğim Agnes Grey’di kısacası J Buradan Kitap Notları’na bir kez daha teşekkür ediyorum. Çok güzel bir hediye paketi yapmış üstelik. Yeni yılda da yazılarını takip edebilmek dileğiyle…
Yeni yıl çekilişi yapmak için biraz geç kaldım. Ama en kısa zamanda bir çekiliş de benden olsun...

4 yorum:

  1. Benim de kitabım bugün geldi, keyifli okumalar, Uğultuulu Tepeleri ben de bu sene okudum, ben de ocak ayında düşünüyorum bir çekiliş.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel :) Ben de Ocak başı gibi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Agnes Grey kitaplığına pek yakışmış. İki çekilişte de varım :) Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil