5 Mayıs 2013 Pazar

Ay’ı Kim Çaldı?


Geçen hafta Hayata Dair adlı bloğun sahibi  Gülşah’la Bahariye’de buluştuk. Uzun zamandır buluşup kahve içmek istiyorduk. Ben 2,5 yaşındaki kızım Burçin’i de yanımda götürdüğüm için kısa bir buluşma oldu ama yine de bir araya gelebildiğimiz için çok mutlu oldum. Gülşah benim için güzel hediyeler seçtiği gibi, kızımı da unutmamış sağ olsun J Yapı Kredi Yayınları’ndan birkaç ay önce çıkmış çok güzel bir kitap almış. Adı Ay’ı Kim Çaldı?... Yazarı Helen Stratton-Would, resimleyen ise Vlad Gerasimov. Bir gece ansızın ortadan kaybolan ay ile onun nereye kaybolduğunu çok merak eden minik Berk’in hikâyesi… Kızım kitaba bayıldı desem yeridir. Tekrardan teşekkürler sevgili Gülşah J Umarım bir sonraki buluşmamızda filmlerden ve kitaplardan konuşmak için daha çok zamanımız olur…
 
İşte Gülşah’ın blog adresi:  http://gulsahtoptas.blogspot.com/
 

5 yorum:

  1. Rica ederim canım. Burçin'in beğenmesine çok sevindim.
    Kesinlikle bol bol kitaplardan ve filmlerden konuşalım Seda'cım. Sanırım senden de not edeceğim bir çok kitap ismi alacağım.
    İyi haftalar, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi haftalar, sevgiler :)

      Sil
  2. Ah Gülşahım çok tatlıdırrr...

    Blog tanışmaları ne keyifli oluyor. İnsan ilk tanıştığında yazılar dolayısıyla bir kaç yıllık yol almış olarak başlıyor.Konuşacak bir sürü şey de cabası.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. İnsan zaten çoktandır tanıdığı biriyle buluşuyormuş gibi oluyor :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Sağol Lale Ablam seninle tanışmak, sohbet etmek çok keyifliydi. İyi ki tanıdım kişilerden birisin ve tatlısın.

      Sil